Dodmun 2018

Έρευνα βαθμών!

ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΑ ΔΩΔΩΝΑΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2013

(ΠΗΓΗ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ)

Υψηλές «επιδόσεις» για τα σχολεία των Ιωαννίνων!

                Τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2013 ανακοινώθηκαν πριν από λίγες ημέρες βάζοντας εν μέρει τέλος στην αγωνία χιλιάδων μαθητών (και των οικογενειών τους), που πλέον γνωρίζουν τις βαθμολογίες τους και περιμένουν την ανακοίνωση των «βάσεων», ύστερα από μερικές εβδομάδες. Για πολλούς από αυτούς η γεύση που άφησαν τα αποτελέσματα ήταν μάλλον «πικρή», όπως φαίνεται και από πίνακες στατιστικών στοιχείων ανά μάθημα που πρόσφατα δημοσιεύτηκαν από το Υπουργείο Παιδείας. Κι αυτό γιατί οι βαθμολογίες που πέτυχαν οι μαθητές στα περισσότερα μαθήματα είναι χειρότερες (σε κάποιες περιπτώσεις, μάλιστα, όπως στα Μαθηματικά, αρκετά πιο χαμηλές) από εκείνες του 2012.

Τα Ιωάννινα, ωστόσο, συνεχίζοντας μια «παράδοση» πολλών ετών, βρίσκονται σε αρκετά καλύτερη μοίρα συγκριτικά με το μέσο όρο της Ελλάδας.Αυτό αποδεικνύει έρευνα που διεξήχθη στα σχολεία των Ιωαννίνων, με βάση τα αποτελέσματα/βαθμολογίες που αναρτήθηκαν-δημοσιεύτηκαν σε κάθε σχολείο.

Κάποια από τα πιο ενδιαφέροντα ευρήματα της έρευνας παρουσιάζουμε στο άρθρο αυτό για τις «επιδόσεις» των σχολείων των Ιωαννίνων μέσα από συγκριτικούς πίνακες, οι οποίοι παρουσιάζουν τα σχολεία της πόλης που είχαν τις υψηλότερες βαθμολογίες (ας μας συγχωρήσουν τα σχολεία που – έχοντας πιο χαμηλές βαθμολογίες- δε ‘’χώρεσαν’’ στους πίνακες).

Μαθηματικά (Θετική και Τεχνολογική κατεύθυνση): Ελάχιστοι καλοί βαθμοί – μεγάλα ποσοστά αποτυχίας…

Στα Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής κατεύθυνσης και οι υψηλοί βαθμοί σπανίζουν. Μάλιστα σε αρκετά σχολεία –ακόμα και από αυτά που συγκαταλέγονται σε όσους πήγαν καλά στις εξετάσεις – δεν υπάρχει ούτε ένας μαθητής που ξεπέρασε το 18. Απ’ την άλλη οι κάτω από τη βάση βαθμοί φτάνουν στα όρια του 55 – 60%, με μοναδική εξαίρεση τα «Δωδωναία Εκπαιδευτήρια».

 

Μάθημα: Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

4,5%

0%

0%

0%

10%

 

 

Φυσική Κατεύθυνσης

 Παρόμοια εικόνα συναντά κανείς και στη Φυσική, με λίγους στη ζώνη του άριστα και υψηλά ποσοστά κάτω από τη βάση.

Μάθημα: Φυσική Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

12,1%

8,6%

3,6%

10%

18,5%

 

 

Βιολογία - Χημεία

Στη Χημεία και τη Βιολογία, μαθήματα βαρύτητας στη Θετική κατεύθυνση η πόλη μας διατηρεί σαφώς υψηλότερα ποσοστά αριστούχων από το μέσο όρο της Ελλάδας.

Μάθημα: Βιολογία Θετικής Κατεύθυνσης

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

26,5%

25%

27,3%

26,5%

31,6%

 

 

Μάθημα: Χημεία Θετικής Κατεύθυνσης

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

41,7%

25%

31,8%

32,4%

52,5%

 

 

Η Θεωρητική κατεύθυνση

Στα Αρχαία Ελληνικά και τη Λογοτεχνία τα ποσοστά των αριστούχων είναι σχετικά περιορισμένα, με εξαίρεση τα Δωδωναία Εκπαιδευτήρια, που κινούνται γύρω στο 30%.

Μάθημα: Αρχαία Ελληνικά

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

10,4%

3,7%

9,7%

6,3%

28,6%

 

 

Μάθημα: Λογοτεχνία

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

10,4%

3,7%

16,1%

9,4%

33,3%

 

 

                Στην Ιστορία και τα Λατινικά από 19 και πάνω οι υψηλοί βαθμοί είναι αρκετοί (και στα ίδια περίπου επίπεδα με το 2012).

Μάθημα: Ιστορία Κατεύθυνσης

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

42,2%

42,3%

51,6%

25%

57,2%

 

 

Μάθημα: Λατινικά

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

36,1%

33,3%

41,9%

21,9%

60%

 

 

 

 

Τεχνολογική Κατεύθυνση

Σε πανελλαδικό επίπεδο οι επιδόσεις των μαθητών είναι χαμηλότερες από αυτές του 2012 στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό περιβάλλον, τις Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, όπως και στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας. Βέβαια, και σε αυτά τα μαθήματα η πόλη των Ιωαννίνων βρίσκεται πάνω από τα Πανελλαδικά ποσοστά.

Μάθημα: Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

27,3%

34,2%

24,2%

21,7%

29,4%

 

 

Μάθημα: Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

16,7%

7,9%

12,1%

19,6%

47%

 

 

Μάθημα Επιλογής

Μάθημα: Οικονομία

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

40,6%

25%

28,6%

-

42,8%

 

 

Μαθήματα Γενικής Παιδείας

Στην Νεοελληνική Γλώσσα, όπου ανέκαθεν οι υψηλοί βαθμοί ήταν σπάνιοι, φέτος εμφανίζονται σε μικρότερο ποσοστό σε σχέση με το 2012.

Μάθημα: Νεοελληνική γλώσσα

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

17-20

10,8%

5,9%

10,7%

8,1%

21%

 

 

                Κάτι ανάλογο –μάλιστα σε ποιο έντονο βαθμό – παρατηρείται και στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας .

Μάθημα: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

13%

16%

16,7%

15,5%

25%

 

 

                Αντίθετα η Βιολογία Γενικής Παιδείας φαίνεται να κινήθηκε και φέτος σε μεγάλα ποσοστά υψηλών βαθμών.

Μάθημα: Βιολογία Γενικής Παιδείας

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

45,5%

40%

51,2%

44,4%

69,7%

 

 

 

Εν ολίγοις….

-«Πρωταθλητής» τα Δωδωναία Εκπαιδευτήρια και ακολουθεί το 1ο ΓΕΛ.

-Τα Ιωάννινα ψηλότερα απ’ τα Πανελλαδικά ποσοστά.

Όπως  φαίνεται με σαφήνεια από την παραπάνω αναλυτική παρουσίαση (σημειωτέον ότι στο τέλος του άρθρου παρατίθενται αναλυτικοί πίνακες για όλα τα μαθήματα) στην πρώτη θέση ανάμεσα στα σχολεία των Ιωαννίνων βρίσκονται τα Δωδωναία Εκπαιδευτήρια και ακολουθεί το 1ο ΓΕΛ Ιωαννίνων (πρώτο ανάμεσα στα δημόσια σχολεία).

                Ωστόσο, το πιο σημαντικό –όπως προαναφέραμε- είναι ότι η πόλη μας για άλλη μια χρονιά και παρά την αυξημένη δυσκολία των φετινών θεμάτων στα περισσότερα μαθήματα βρίσκεται στις υψηλότερες θέσεις σε πανελλαδικό επίπεδο και αρκετά πάνω απ’ τους μέσους όρους της χώρας. Γι’ αυτό αξίζουν συγχαρητήρια σε όλα τα σχολεία που συνέβαλαν σ’ αυτή την επιτυχία και πάνω απ’ όλα  στα παιδιά μας!

Μάθημα: Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

4,5%

0%

0%

0%

10%

17,9-15

9%

12%

13%

15%

20,5%

14,9-12

17%

16%

15%

14%

21%

 

 

Μάθημα: Φυσική Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

12,1%

8,6%

3,6%

10%

18,5%

17,9-15

12,1%

27,6%

20%

12,5%

26,3%

14,9-12

18,9%

10,3%

9,1%

18,7%

15,8%

11,9-10

13,8%

13,8%

9,1%

6,3%

10,5%

9,9-5

24,1%

31,1%

45,5%

36,2%

18,4%

4,9-0

19%

8,6%

12,7%

16,3%

10,5%

 

 

Μάθημα: Βιολογία Θετικής Κατεύθυνσης

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

26,5%

25%

27,3%

26,5%

31,6%

17,9-15

35,3%

30%

31,8%

41,2%

52,6%

14,9-12

11,8%

25%

18,2%

20,6%

10,5%

11,9-10

5,9%

5%

0%

0%

5,3%

9,9-5

17,6%

10%

22,7%

8,8%

0%

4,9-0

2,9%

5%

0%

2,9%

0%

 

 

Μάθημα: Χημεία Θετικής Κατεύθυνσης

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

41,7%

25%

31,8%

32,4%

52,5%

17,9-15

25%

30%

27,3%

32,4%

15,3%

14,9-12

8,3%

20%

9,1%

11,8%

15,3%

11,9-10

5,6%

5%

9,1%

5,9%

5,3%

9,9-5

13,8%

15%

13,6%

14,6%

11,5%

4,9-0

5,6%

5%

9,1%

2,9%

0%

 

 

Μάθημα: Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

27,3%

34,2%

24,2%

21,7%

25,4%

17,9-15

29,1%

42,1%

33,3%

23,9%

58,8%

14,9-12

14,5%

15,9%

12,1%

19,6%

0,8%

11,9-10

12,7%

2,6%

6,1%

15,2%

0%

9,9-5

16,4%

5,2%

24,3%

19,6%

0%

4,9-0

0%

0%

0%

0%

0%

 

 

Μάθημα: Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

16,7%

7,9%

12,1%

19,6%

47%

17,9-15

25,9%

18,4%

30,3%

17,4%

23,5%

14,9-12

7,4%

15,8%

0%

10,9%

5,9%

11,9-10

11,1%

15,8%

3%

6,5%

17,7%

9,9-5

27,8%

34,2%

45,5%

21,7%

0%

4,9-0

11,1%

7,9%

9,1%

23,9%

5,9%

 

 

 

Μάθημα: Αρχαία

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

10,4%

3,7%

9,7%

6,3%

28,6%

17,9-15

22,9%

33,3%

29%

15,6%

33,3%

14,9-12

27,1%

22,2%

29%

21,9%

23,8%

11,9-10

4,2%

14,9%

3,2%

34,4%

4,8%

9,9-5

25%

22,2%

19,4%

15,6%

9,5%

4,9-0

10,4%

3,7%

9,7%

6,2%

0%

 

 

Μάθημα: Λογοτεχνία

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

10,4%

3,7%

16,1%

9,4%

33,3%

17,9-15

29,2%

37%

22,6%

31,2%

33,3%

14,9-12

22,9%

29,7%

29%

25%

23,8%

11,9-10

14,6%

18,4%

9,7%

12,5%

4,7%

9,9-5

18,7%

11,1%

16,1%

21,9%

7%

4,9-0

4,2%

0%

6,5%

0%

0%

 

 

Μάθημα: Ιστορία

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

42,2%

42,3%

51,6%

25%

57,2%

17,9-15

15,5%

7,7%

9,7%

40,6%

14,2%

14,9-12

6,7%

23%

9,7%

0%

14,2%

11,9-10

8,8%

3,6%

6,4%

3,2%

4,7%

9,9-5

8,8%

16,3%

9,7%

25%

5%

4,9-0

17,8%

7,6%

12,9%

6,2%

0%

 

 

Μάθημα: Λατινικά

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

36,1%

33,3%

41,9%

21,9%

60%

17,9-15

19,1%

29,6%

19,3%

31,2%

20%

14,9-12

12,8%

7,5%

3,5%

21,8%

10%

11,9-10

2,2%

11,1%

6,4%

9,5%

5%

9,9-5

8,6%

14,8%

12,8%

9,4%

5%

4,9-0

21,2%

3,7%

16,1%

6,2%

0%

 

 

Μάθημα: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

13%

16%

16,7%

15,5%

25%

17,9-15

21,8%

24%

14,3%

20%

39,3%

14,9-12

23,2%

18%

23,8%

15,5%

17,7%

11,9-10

13%

14%

2,4%

17,8%

3,6%

9,9-5

21,8%

22%

28,6%

15,6%

7,2%

4,9-0

7,2%

6%

14,2%

15,6%

7,2%

 

 

Μάθημα: Νεοελληνική Γλώσσα

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

17-20

10,8%

5,9%

10,7%

8,1%

21%

16,9-15

35,9%

27%

27,3%

41,1%

40,3%

14,9-12

38,1%

49,5%

39,4%

33,8%

33,9%

11,9-10

9,4%

11,7%

16,7%

8,9%

0%

9,9-0

5,8%

5,9%

5,9%

8,1%

4,8%

 

 

     Μάθημα: Βιολογία Γενικής Παιδείας

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

45,5%

40%

51,2%

44,4%

69,7%

17,9-15

25,8%

28,8%

17,1%

24,1%

18,2%

14,9-12

4,5%

5,7%

4,9%

5,6%

3%

11,9-10

3%

5,7%

9,8%

5,6%

3%

9,9-5

10,6%

17%

14,6%

18,5%

6,1%

4,9-0

10,6%

2,8%

2,4%

1,8%

0%

 

 

 

 

Μάθημα: Αρχές Οικονομικής Θεωρίας

Σχολείο

1ο

3ο

4ο

ΖΩΣΙΜΑΙΑ

ΔΩΔΩΝΑΙΑ

18-20

40,6%

25%

28,6%

10%

42,9%

17,9-15

18,8%

33,3%

28,6%

30%

42,9%

14,9-12

21,9%

25%

21,4%

20%

14,2%

11,9-10

12,5%

12,5%

0%

15%

0%

9,9-5

6,2%

0%

14,3%

15%

0%

4,9-0

0%

4,2%

7,1%

10%

0%

 

 

Συνδεδεμένοι χρήστες

We have 56 guests and no members online

Δωδωναία Εκπαιδευτήρια (C) 2013